Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou vydané podle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“).
Prodávající:
SOLEHOM Studio s.r.o.
IČO: 23147831
DIČ: CZ23147831 (jsme plátci DPH)
Sídlo: Šenovská 543/101, 710 00 Ostrava
Spisová značka: C 99273/KSOS, vedená u Krajského soudu v Ostravě
Kontaktní údaje:
Telefon: +420 777 159 786
E-mail: info@solehome.cz
Web: www.solehome.cz
Zásady zpracování osobních údajů: www.solehome.cz/gdpr
II. Informace o zboží a cenách
1. Informace o zboží, včetně cen s DPH i bez DPH, hlavních vlastností, rozměrů a váhy, jsou uvedeny u každého produktu v katalogu e-shopu.
2. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH i bez DPH a všech dalších daní a poplatků, s výjimkou nákladů na dopravu a případný výnos.
3. Prezentace zboží má informativní charakter; fotografie mohou být ilustrační.
4. Náklady na balení jsou zahrnuty v ceně zboží.
5. Slevy z kupní ceny nelze vzájemně kombinovat, pokud není výslovně uvedeno jinak.
III. Doprava a výnos zboží
1. Náklady na dopravu:
• Standardní doprava po ČR a SR: 199 Kč
• Při objednávce nad 5 000 Kč: doprava 0 Kč
2. Výnos zboží (nad rámec doručení před dům):
• Spoluvýnos do 5. patra (kupující povinně pomáhá řidiči nést): 550 Kč
• Kompletní výnos dvěma pracovníky (bez účasti kupujícího) do 5. patra: 2 500 Kč
• Vyšší patra nebo speciální manipulace: cena po individuální dohodě
(Spoluvýnos = kupující se aktivně podílí na nošení. Pokud odmítne, účtujeme automaticky plný výnos 2 500 Kč.)
IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Objednávku lze učinit vyplněním objednávkového formuláře v e-shopu, a to i bez registrace.
2. Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a měnit všechny údaje.
3. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.
4. Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení o přijetí objednávky.
5. Kupní smlouva je uzavřena až okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení objednávky prodávajícím na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
6. Do doby uzavření kupní smlouvy (tj. do doručení potvrzení) může kupující objednávku bezplatně zrušit.
7. Prodávající je oprávněn objednávku zrušit nebo zaslat pozměněnou nabídku v odůvodněných případech (vyprodání zboží, zjevná cena chyba apod.). Kupní smlouva pak vznikne až výslovným potvrzením nové nabídky kupujícím.
V. Platební podmínky a dodání zboží
1. Cena zboží může být uhrazena:
• bankovním převodem
• platební kartou online
• prostřednictvím platební brány
• dobírkou (bez omezení částky – i nad 100 000 Kč)
• v hotovosti nebo kartou při osobním odběru
2. Spolu s kupní cenou je kupující povinen uhradit náklady na dopravu a případný výnos.
3. Při platbě předem je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy. Při dobírce nebo při osobním odběru při převzetí zboží.
4. Dodací lhůta:
• zboží „skladem“: zpravidla do 12 pracovních dnů
• zboží na zakázku: 2–6 týdnů, výjimečně až 10 týdnů
5. Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat neporušenost obalu a v případě závad ihned informovat přepravce i prodávajícího.
6. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí.
7. Vlastnické právo ke zboží v hodnotě nad 50 000 Kč přechází na kupujícího až úplným zaplacením a podpisem písemné smlouvy o výhradě vlastnického práva. U zboží do 50 000 Kč přechází vlastnické právo převzetím.
VI. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem
1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po převzetí zboží.
2. Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář na www.solehome.cz/odstoupeni nebo zaslat jednoznačné prohlášení na info@solehome.cz.
3. Spotřebitel vrátí zboží do 14 dnů od odstoupení. Odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (§ 1833 OZ).
4. Prodávající vrátí všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání odpovídajících nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy (199 Kč), a to do 14 dnů od doručení odstoupení.
5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
VII. Práva z vadného plnění a reklamace
1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a je v souladu s kupní smlouvou.
2. Spotřebitel může uplatnit práva z vad, které se vyskytnou do 24 měsíců od převzetí.
3. Pořadí práv spotřebitele (§ 2169 OZ):
a) odstranění vady opravou nebo dodáním nové věci bez vady
b) přiměřená sleva z kupní ceny
c) odstoupení od smlouvy (pouze při podstatném porušení)
4. Reklamace vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
5. Prodávající neposkytuje záruku za jakost nad rámec zákonné odpovědnosti za vady.
VIII. Doručování
Veškerá komunikace probíhá elektronicky. Prodávající doručuje na e-mail uvedený v objednávce, kupující na info@solehome.cz.
IX. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.
2. Platforma pro online řešení sporů: http://ec.europa.eu/consumers/odr
X. Závěrečná ustanovení
1. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právem České republiky.
2. Kupní smlouva včetně VOP je archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.
3. Prodávající si vyhrazuje právo VOP měnit. Nové znění se použije na smlouvy uzavřené po jeho zveřejnění.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 12. 11. 2025.
-9.png)